loading...
Eyvaneky NEWS
تبلیغات
تبلیغات
در جستجوی علوم

زرین دانلود


.....تولبار اختصاصی ایوانکی نیوز...........تولبار اختصاصی ایوانکی نیوز..... Get our toolbar!
فروشگاه ایوانکی نیوز


آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 96 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

ایوانکی نیوز به نقل از وزارت کشور:

همايش چشم انداز گرمسار 1404 با حضور دكتر رهي استاندار سمنان و جمعي از مسئولين و مديران استان و شهرستان و دانشجويان در محل سالن تالار آفتاب دانشگاه آزاد اسلامي گرمسار برگزار شد .

 در اين همايش استاندار سمنان با اشاره به پتانسيل ها و توانمنديهاي بزرگ اين شهرستان خواستار توجه و بهره گيري بيشتر از اين توانمنديها در رشد و توسعه خصوصا" توسعه صنعت گردشگري ، ايجاد صنايع و رشد بخش كشاورزي در گرمسار شد .
وي افزود : ظرفيت هاي خوبي دربحث گردشگري خصوصا" وجود كوير در اطراف گرمسار مي تواند صنعت گردشگري و كوير نوردي را در اين شهرستان رونق دهد و وجود 400 هكتار پارك ملي كوير يك شاخص بزرگ براي توسعه و توجه بيشتر به صنعت توريست است .
استاندار سمنان همچنين نزديكي به بازار مصرف خصوصا" بازارهاي تهران ، قم و سمنان را يك مزيت براي توسعه صنعت و توليد برشمرد و افزود : بايد بسترهاي سرمايه گذاري صنعتي در اين شهرستان رشد بيشتري پيدا كند .
وي وجود زمينهاي حاصلخيز و مناسب را از ديگر پتانسيل هاي موجود در شهرستان عنوان كرد و اضافه كرد در قالب طرح توسعه كشاورزي كه 120 ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده شاهد رشد بيشتر در اين بخش خواهيم بود .
ايشان همچنين پروژه آزاد حرم تا حرم كه از قم تا گرمسار ايجاد شده و احداث كمربندي گرمسار ، انتقال آب از سيمين دشت به گرمسار ، استفاده از آب آلونك به ايوانكي ، بهره مندي بيشتر از آب هاي زيرزميني و انتقال آب از درياي خزر به فلات مركزي را كه شهرستان گرمسار هم بهره مند مي شود از ديگر طرح و پروژه ها جهت رشد و توسعه اين منطقه اعلام كرد .
استاندار سمنان انتقال آب از درياي خزر را با تمام فراز و نشيب ها و مخالفتها يك اقدام مهم دولت خدمتگزار عنوان كرد و ضمن انتقاد از عملكرد صدا و سيما در منفي جلوه دادن پروژه آب درياي خزر از نهايي شدن اجراي اين پروژه با اعتبار 2000 ميليارد تومان خبر داد و افزود : در آينده انتقال آب به شهرستـان گرمسار در افق 1404 اين شهرسـتان پنج برابر از وضع كنوني پيشرفت و توسعه خواهد داشت .
استاندار سمنان در اين همايش بزرگترين افتخار و مباهات شهرستان گرمسار را وجود جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد رياست محترم جمهوري كه فردي عدالت محور ، با جسارت ، شجاع ، ولايت مدار و پرتلاش است عنوان كرد كه افتخار گرمسار است كه ايشان فرزند برومند اين شهرستان است .
وي افزود : دولت خدمتگزار طي اين سالها حماسه بزرگي خلق كرده خصوصا" در بحث ساخت و ساز مسكن مهر كه در حال حاضر 47 هزار واحد مسكوني حدود 3/1 واحدها مسكن در اين دوره ساخته شده است و 50 درصد واحدهاي صنعتي در اين دولت خدمتگزار در استان ساخته شده كه قابل قياس با گذشته نيست .
استاندار سمنان همچنين به سرمايه گذاريهاي انجام پذيرفته در استان اشاره كرد و افزود : در اين دولت 500 ميليارد تومان سرمايه گذاري شده و اكنون روند سرمايه گذاري در استان شتاب بيشتري گرفته و در سطح واحدهاي توليدي 12 هزار نفر مشغول به كار هستند و بيش از 1800 واحد فعال در اين استان فعال مي باشند و در بخش دانشگاهها رشد بالاي 800 درصدي داشته ايم در جذب دانشجو ، ايجاد رشته ها و حضور اساتيد ، همچنين در سفر سوم براي شهرستان گرمسار دو مجوز ايجاد دانشگاه پرديس امير كبير و دانشگاه جامع گرمسار گرفته شده كه پيگيري براي ايجاد آن انجام مي پذيرد .
استاندار سمنان اقدامات و فعاليتهاي دولت را در سطح كشور و استان در طول دوران انقلاب برشمرد و اقزود : اين همه اقدامات بخاطر همياري و همراهي مردم و تحت لواي رهبري مقام معظم رهبري ايجاد گرديده ، وي همچنين به آثار و بركات مصوبات سفرهاي مقام معظم رهبري و رياست جمهوري به استان اشاره كرد و افزود : فضاي كار و تلاش براي بهره مندي بيشتر مردم از خدمات با اجراي اين پروژه ها در استان ايجاد گرديده و هم اكنون در قالب طرح مهر ماندگار با شتاب در حال پيگيري است .
همچنين استاندار سمنان در ادامه سفر به شهرستان گرمسار با حضور نماينده مردم شهرستان گرمسار و جمعي از مسئولين استاني و محلي در شهر ايوانكي از ساختمان دارالقران شهيد اشتري كه توسط پدر شهيد اشتري ساخته شده ، بازديد و در زمينه تجهيز و بهره گيري مناسب اين ساختمان تاكيد كرد .
همچنين استاندار سمنان و همراهان از چند بوستان محلي و فضاي سبز و شهري ايوانكي بازديد و در اين بازديدها توضيحات لازم از سوي شهردار ايوانكي ارائه شد .
در ادامه استاندار سمنان كلنگ تقاطع غير همسطح ورودي ايوانكي با برآورد اعتبار 20 ميليارد ريال از مصوبات سفر سوم رياست جمهوري با هدف ساماندهي ترافيك ورودي شهر ايوانكي و رفع نقطه حادثه خيز در اين شهر را در پروژه تبديل راه روستايي و تعريض ابتداي محور نه حصار ( محدوده انتهاي بلوار شهيد دستغيب به بيمارستان 164 تختخوابي گرمسار ) از پروژه هاي مهر ماندگار به طول 1400 متر و عرض 35 متر و برآورد اعتبار 20 ميليارد ريال با هدف رقع نقطه حادثه خيز اين منطقه را به زمين زد .
همچنين استاندار سمنان به اتفاق نماينده گرمسار  از روستاهاي سه برار بازديد و در جمع اهالي اين روستا بر ايجاد آسفالت روستا و حل مسائل و مشكلات اين روستا تاكيد كرد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات


تبلیغات
مرورگر توصیه شده ما

                                         

                                                  

                  

برای دانلود هر کدام از مرورگرها روی آنها کلیک کنید

درباره ما
به ما در فیس بوک بپیوندید
به ما در توییتر بپیوندید
به ما در فیسنما بپیوندید
به ما در باشگاه ایرانیان بپیوندید
به ما در ایما بپیوندید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا ایوانکی نیوز به فعالیت خود ادامه بدهد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 111
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 524
  • بازدید سال : 1,904
  • بازدید کلی : 103,513
  • کدهای اختصاصی


    ساعت فلش

    وضعیت آب و هوا

    کد QR سایت ما
    ایوانکی شاپ

       


    اعضای سایت در صورت ارسال ایمیل و نام کاربری خود به «eyvanekynews@yahoo.com» از 5% تخفیف برخوردار میشوند

    لطفا نام اصلی و شماره کارت خود را جهت ارسال مبلغ تخفیف به حسابتان در ایمیل ارسالی منظور فرمایید

    جستجوی خبر
                                          اخبار استان سمنان
    به امید فردایی بدون درد
    تبلیغات متنی